torsdag 28. november 2013

Snømann

Er ikkje blitt heilt fortrolig med dette enda så det blir lenge mellom kvar gong eg er her men får håpe det kjem seg etterkvart. 
Inspirert av Lilladør har eg funne fram stoffpakke kjøpt på kurs med Kari for to år sidan og sydd denne flotte snømannen. Det er so kjekt å sy snømenn, dei er so sjarmerande syns eg. Dette er virkelig kos på syrommet.

Her har han fått ski med seg , kanskje han har tenkt seg på skitur om været tillet det. Ski utstyr kan du få kjøpt på Frøken Fryd  i Florø. 

Eg har juksa litt med dompappane, skal jo helst vere laga av ull men eg har brukt fuglar i keramikk.

Smil til verden og verden smile til deg.

Å sy snømenn er berre utrolig kjekt. Pyntinga er jo det som er det aller kjekkaste, då kjem jo personligheita fram. 
Ynskjer alle ei fortsatt god og kreativ veke!

2 kommentarer:

  1. Koselig snømann! Du er flink. Frk. Fryd har tydeligvis ett brett vareutvalg da de selger ski også. Gleder meg til å besøke butikken. Ha en fin helg, Astrid

    SvarSlett
  2. Kjempe fin snømann du har laga. Gu er goé. Jillt og ha deg tilbake på bloggen. Klem

    SvarSlett