fredag 31. januar 2014

Sying i januar

Januar har gått med til sying av modeller til mønster og ting for salg på butikken Frøken Fryd. Alle stoffene som er brukt i syinga er frå butikken. Det har vore mange kjekke timer på syrommet og i sofakroken med broderiet.

To uglepunger/vesker.

Vi selger mønster frå Northern Quilts og dette er ein modell til mønster Valentinshjerte, designa av Wenche Wolf Hatling.
Akkurat denne er sydd i heilt stoff og ikkje i sekskanter som det er på mønsteret.

Utsnitt frå broderiet som er pynta med knapper og perler
http://www.northernquilts.no/Northern Quilts
Broderiet er brodert med Aurifil broderigarn, Ein god tråd å sy med

Dette er hjerte nr 2, det også i heilt stoff.

Hjerte nr 3 er sydd i sekskanter men i stadenfor å gøyme sekskantane bak broderiet brukte eg sekskantane på baksida.

Sekskanter klar for sying

Her ser du baksida  av hjerte med sekskanter

Då var dette prosjektet ferdig, eit veldig kjekt prosjekt å holde på med. Ikkje så glad i desse sekskantane men kom no frå det. I dag har eg vaska stoffene til neste prosjekt så iløpet av dagen får eg begynne på det, eg har nok ikkje følgt mønstert heilt men sån nokonlunde.
Det vert nok ei helg med mykje tid på syrommet.
Ønskjer deg som ser innom ei god  og strålande helg

1 kommentar:

  1. Her var det mykje fint. Kos deg på syrommet i helga. Gler meg til å se resultatet over helga:) eller underveis. klem

    SvarSlett