fredag 21. mars 2014

Litt av kvart

I det siste har eg sydd litt av kvart. Nokre modeller til butikken Frøken Fryd og litt til meg sjølv. Det er
 vår og sommer vi går i møte og det bere preg av det. 
Eit litt meir romantisk alternativ til Sommarløparen i forrige innlegg Mønsteret her er det Kari Berge Aune - Frøken Fryd som har designa.

Nærbilde av applikasjonen. Har brukt stoppefoten til både quilting og applikering

Veit ikkje heilt kor mange bakeklede eg har sydd men det begynne å bli ganske mange etterkvart. Dette er eit mønster frå www.northernquilts.no. Likar det veldig godt.

Bake bake kake - rulle rulle bolle - ringle ringle kringle - og puff inn i oven!

Desse hønene til www.anne-beier-finnestad.com måtte eg berre ha. Er litt svak for slike litt crayzie høner. Denne og ei brikke til som eg holde på med skal få plass på mitt nyoppussa kjøkken som snart er klart.

Da ynskjer eg alle som er innom ei god kreativ helg.
Klem frå meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar