lørdag 18. oktober 2014

Haust.............


Gresskarproduksjon
Det starta med denne som eg fikk av ei god vennine  :-)  LillaDør .....eg skulle hekle gresskar, Oppskrift følgde med. Det var igrunnen eit kjekt arbeid og det vart fin pynt på bordet
Takker LillaDør for utfordringa

Her er pakken eg fikk




Som stilk brukte eg kanelstenger og litt rusta streng som pynt



Her er dei ute på rullesteinane

Igrunnen veldig fine og dei var enkle og lage

Fikk nesten litt julkestemning når eg la dei oppi vårlyngen

Passa godt i fargen til løparen på bordet

Måtte berre ta med eit bilde av dei 30 rosene eg fikk av eldste dattera med familie i forgårs, dei var berre så fine. Takk til dei .
Då vil eg berre sei god helg til alle som titter innom, kjekt om du legg igjen ein liten kommentar, det varmar det.

Klem frå meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar